I denne måned er det 10 år siden, NU buyer’s magazine første gang dukkede op i postkasserne hos mode- og livsstilsbutikker i Danmark og på de nære eksportmarkeder. Med sprog på dansk/engelsk og en strategi om, at NU skulle være gratis at modtage for indkøberne, var det et helt nyt take på et branchemedie, og ideen har vist sig at holde vand!
I disse dage modtager 4.000 butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland NU’s 10 års jubilæumsudgave. Yderligere 6.000 branchefolk kan få fingre i den nye udgave af NU-magasinet, som deles ud på blandt andet CIFF, Formland, Aarhus Fashion Week, messerne i Vejle og i Stockholm Fashion District.
Glæd dig til 160 sider i nyt design og sprængfyldt med nyheder og nye kollektionsbilleder fra branchens leverandører. Der er masser af inspiration at hente for de professionelle indkøbere forud for sæsonens messer. Online-versionen er tilgængelig lige her. God læselyst!