Indkøberne om magasinet NU:

Inspiration til at finde nye leverandører
“Hos Brunø bruger vi rigtig meget tid på indkøb. Forberedelsen til modeugen er essentiel for os. Magasinet NU bruger jeg i høj grad som inspiration til at finde nye leverandører. Desuden er NU er et fint værktøj til at give overblik på modeugen generelt og til at hente ny viden om vores nuværende leverandører og deres nyheder. Magasinet NU ligger både hjemme på skrivebordet og i kantinen i butikkerne, hvor det benyttes flittigt gennem sæsonen til inspiration og som en form for opslagsværk.”
Tim Brunø, indehaver af Brunø med butikker i Dybvad, Sindal, Sæby, Dronninglund, Vosgård og Brønderslev samt Btrendy.dk webshop 

Et lækkert design, der gemmes og bruges løbende
“Jeg synes, at magasinet NU giver et godt overblik over den kommende sæsons tendenser og nyheder. Kombinationen af artikler og annoncer gør at magasinet kommer godt omkring og giver mig inspiration forud for Copenhagen Fashion Week. Magasinet NU er i et lækkert design, så jeg gemmer magasinet også efter Copenhagen Fashion Week er overstået”
Lisbeth Bahnson, Indehaver, Bahnson Mode

Giver inspiration og indeholder spændende artikler
“Jeg synes, at magasinet NU er et relevant magasin, der giver god inspiration for os som indkøbere forud for Copenhagen Fashion Week. Magasinet indeholder ofte spændende og relevante artikler, der giver mig mulighed for at få en større viden om brands og partnere samt inspiration til fremadrettet brug.”
Laila Forsberg, Indkøber, Magasin du Nord

NU giver overblik og fungerer som indkøbsværktøj
“Jeg er meget begejstret for magasinet NU. Det er et lækkert og flot designet blad, som jeg har til at ligge hjemme i stuen. Samtidig er det dybt professionelt og seriøst med masser af branchenyt, input og inspiration forud for modeugen. Jeg synes, det er interessant at læse om mine leverandørers nyheder, og jeg henter også inspiration i magasinet NU til mulige nye brands til butikken. Mange af de mærker, jeg repræsenterer i Jydepotten, er også med i magasinet NU.
Jeg bruger magasinet NU som et vigtigt led i planlægningen af mine dage i København, og en af de ting, der gør bladet super-godt er, at det samler info om hele modeugen, alle messerne og brands i egne showrooms. Jeg ville være ked af at undvære magasinet, som jeg har vænnet mig til at bruge som et indkøbsværktøj op til hver ny sæson.”
Else Marie Klippert, indehaver af Jydepotten i Herning

Nu rammer mine behov som indkøber
“Jeg læser med fornøjelse magasinet NU – både udgaven, der handler om modeugen i Berlin og udgaven, der har fokus på modeugen i København. Magasinet NU giver mig inspiration, overblik og faktuel viden om messerne, modebilledet og udstillerne. Det er et værktøj af høj journalistisk og designmæssig standard – og meget målrettet de behov, vi som indkøbere har forud for en ny sæson.”
Adm. direktør Ditlev Dohm, indehaver MR Dohm i Herning

 

Annoncører om magasinet NU:

Værktøj til profilering og promovering af vores brand i Danmark
“Vi brugte magasinet NU som et værktøj til at promovere vores brands I Danmark og Skandinavien. Samarbejdet med folkene bag nu var en fornøjelse. De gav os en god placering I den forreste del af NU. Vi håber at få nye internationale kunder som et resultat af vores annoncering og redaktionelle omtale i NU”
Dana Molenberghs, marketing, MW Brands (Steve Madden)

Synliggør dansk mode på hjemme- og udebane
”Hos Dansk Mode & Textil bakker vi op om magasinet NU, fordi initiativet er med til at synliggøre den danske modebranche på både hjemme- og udebane. Hvad enten DM&T’s medlemmer ønsker at profilere sig på danske eller udenlandske modemesser, så har leverandørerne behov for branding, nyhedsformidling og at tiltrække sig indkøbernes opmærksomhed. De opgaver løser magasinet NU på bedste vis”
Thomas Klausen, CEO, Dansk Mode & Textil

 Målrettet kontakt til eksisterende kunder og nye kunder i ind- og udland
“Med magasinet NU har modebranchen fået et unikt markedsføringsværktøj i et lækkert layout og med et stærkt branchefokuseret indhold. Magasinet er såvel inspirerende som informativt. Det serverer overblik til indkøberne forud for modemesserne. Hos B&C Textiler er vi glade for samarbejdet med magasinet NU, som vi bruger til profilering af vore brands. Gennem magasinet NU formidler vi sæsonens nyheder til danske og internationale indkøbere på en seriøs måde i et interessant redaktionelt miljø. Med magasinet NU sikrer vi os målrettet kontakt til både eksisterende og nye kunder i ind- og udland.”
Claus Zink, CEO, B&C Textiler A/S

NU formidler positiv markedsføring af dansk mode
”NU er et godt gennemarbejdet magasin koncept. Udgiveren gør et stort stykke arbejde for at formidle en samlet og positiv international markedsføring af dansk mode, og den ide kan vi kun bakke op om. Den målrettede distribution, hvor man som annoncør selv er med til at bestemme, hvem der skal modtage magasinet – samt magasinets store synlighed på messerne under selve modeugen – er unik.”
Preben Laust, CEO, Second Female

DK Company bruger NU til branding, profilering og nyhedsformidling
”Magasinet NU er et stærkt internationalt markedsføringsredskab i et flot design. I DK Company-koncernen har vi med stort udbytte samarbejdet med NU både redaktionelt og annoncemæssigt. NU er et magasin af høj klasse, som vi bruger kontinuerligt til branding, profilering, og når vi har nyheder, som skal kommunikeres præcist til danske og internationale indkøbere.”
Jens Obel, CSO, DK Company

NU har øget kendskabet til Hattric markant
“Magasinet NU har spillet en afgørende rolle ved lanceringen af Hattric i Danmark. Artiklerne om vores strategi, kerneværdier og nye kollektioner har hjulpet til at udbrede kendskabet til mærket. Det er også et fint koncept, at vi som annoncører har indflydelse på distributionslisten, så vi sikrer os, at magasinet lander hos de vigtigste indkøbere i Hattrics segment. I forbindelse med lanceringen af Hattric har vi tydeligt set, hvor effektivt magasinet NU virker. Distributionspolitikken fortjener ekstra opmærksomhed – det er et ret unikt koncept.”
Jan Fryland, Agent, Hattric

Vi får value-for-money
“Det er mit klare indtryk, at magasinet NU bliver læst og brugt som inspirationsværktøj af indkøberne. Vi havde kunder, som kom ind på messen og refererede direkte til vores annonce, som de havde set i magasinet forud for messebesøget. Det har stor værdi for os leverandører, at magasinet NU sendes målrettet ud til modeindkøbere i både Danmark og udlandet. Det er et godt koncept, hvor vi føler, vi får value-for-money. Vi fik nye kunder i blandt andet Tyskland på baggrund af Lofinas profilering i magasinet NU.”
Morten Svenninggaard, ejer, stifter og CEO, Shoebox A/S